zaterdag 2 mei 2015

Maastricht

Ik ben een weekendje naar Maastricht geweest. Het leek mij wel leuk om jullie mijn weekend te laten zien. Ik vind het zelf ook heel leuk om mijn weekend Nog  eens te zien. Ik ga overgens aan een nieuwe serie werken, maar daar vertel ik nog niet te veel over. 

Vrijdag vertolken we, onze kat keek heel zielig zij vindt het nooit zo leuk als wij weg gaan. 

Waarschijnlijk zie je het niet zo goed, maar de kat zat bij de witte garagedeuren. 


Toen we vanaf de snelweg Maastricht inreden zagen we veel industrie, ik had het veel mooier verwacht. 


Toen kwamen we aan bij het hotel, we konden de parkeergarage niet vinden we hebben hem uiteindelijk wel gevonden. We sliepen in bastion hotel **** sterren. 



De kamer was niet zo heel groot en luxe voor een **** sterren, maar groot en fijn genoeg voor een nachtje splapen.

Nadat we op onze kamer een half uurtje hebben gerelaxt gingen we de stad in, het was heel erg druk. 
We moesten ook perse een wandeling maken van papa en mama die vond ik zo saai.  Maar er staan wel veel mooie dingen in Maastricht. 


Daarna nog wat lekkere dingetjes eten, en dan weer naar het hotel. 

Daar hebben we een paar uur gerelaxt en toen gingen we lekker uit eten bij chogos, een Argentijns restaurant waar het heel druk was. 
Daarna om 10:30 naar het hotel. We zijn (ik en mijn zusje) om 11:30 gaan slapen. 

De volgende ochtend was ik heel erg moe. Het ontbijt was wel lekker. 

Na het ontbijt nog lekker in winkeltjes snuffelen. Toen heb ik deze tas gescoord.


Daarna aan een cafeetje bij de Maas lekker wat drinken. En dan weer naar huis. 

Je zult waarschijnlijk denken ze ging toch een weekendje? Dat dacht ik ook maar blijkbaar gingen we een dag. 
Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden.

- XXX - Kim 

Een reactie plaatsen