dinsdag 19 mei 2015

Leuke combinaties

Hoi vandaag ga ik mijn kledingkast doorzoeken want ik ga leuke combinaties voor jullie uitzoeken. 
Ik ga leuke combinaties voor jullie maken!

Combinatie 1:
de zwarte broek en het vestje passen allebij zo goed bij het shirt. De kleur van de broek komt terug in het shirt. Dat is hetzelfde bij het shirt en het vestje, vroeger droeg ik het shirt bijna nooit maar nu best wel vaak! 

Combinatie 2:
De witte broek met aan de bovenkant een klein beetje blauw past goed bij het shirt. In het shirt zit een klein beetje aqua-blauw. En daarom past het vest er goed bij.

Combinatie 3:
De peplum maakt je dunner en omdat hij wit is is het mooi om er een basic look van de maken. Niet elke dag hoeft kwa kleren vrolijk en druk te zijn. De ketting maakt de look helemaal af. 

Als je styleadvies wilt mag je me mailen naar: kimvth03@gmail.com of livebykim@gmail.com.

Kusjes! 

Een reactie plaatsen