donderdag 21 mei 2015

Lady's fair

Laatst ben ik met mijn moeder + zusje naar lady's fair geweest. 
Eigenlijk zou ik niet mee gaan maar het kwam zo uit dat ik wel mee moest. En stiekem vond ik het AEL heel leuk. Je mocht een goodiebag samenstellen. Echt i love dit soort dingen ik kan daar uren tussendoor lopen, en dingen kopen. Helaas zijn we maar een half uur gebleven. 
Maar de spulle die we hebben gekregen wil ik wel met jullie delen.

Ding 1: 
Als allereerst kreeg je de bag waar je spullen ik kon stoppen die je gratis mee mocht nemen. 

Ding 2:
Ook was er een kraampje waar je jezelf kan laten fotografen niet op dat moment maar dan kwam er een fotograaf bij je thuis bijvoorbeeld en we kregen daar een briefje van.
Ding 3:
We vonden in de tas nog een tijdschrift over selfie's. Er waren er een paar bij die een beetje ordinair waren.
Ding 4:
We kregen natuurlijk overal boekjes van mee + folders die ga ik in een keer op de foto zetten.
Ding 5:
We hebben nog een kaart gekregen, die kaart is echt iets voor mijn oma. Dat is dan ook weer in the pocket.
Ding 6:
We hebben nog 2 rozen van rozet gekregen. We kennen de eigenaresse van dit bloemenwinkeltje. Ze maakt echt de mooiste kransen! 
Ding 7: 
Verder hebben we nog een lippenbalsem gekregen, een raar hang ding, een zakje thee en een wekker.

Ding 8:
Bij een sieraden kraampje heb ik nog een leuk armbandje gescoord! Ik ben dol op kleine armbandhes dus ik ben er erg blij mee. 
Dit was dan mijn soort van goodie-bag shoplog! 

Kusjes!








Een reactie plaatsen