vrijdag 29 mei 2015

kleding & schoenen weetjes

weetjes ik had er weer eens zin in. vandaar dit artikel erover. deze weetjes zijn misschien wel extra leuk omdat ze over kleding & schoenen gaan. een onderwerp dat mij typisch aanspreekt. weetjes zijn niet altijd interessant dat weet ik maar ik hoop dat deze weetjes jullie een beetje zullen bevallen! als jullie de weetjes leuk vinden laat dat dan weten want dan doe ik dat vaker, als je weetjes vaker wilt zet er dan ook bij wat voor weetjes je wilt dat is voor mij ook belangrijk om te weten.

  1. de allereerste spijkerbroeken waren lichtbruin, de broeken waren werkbroeken voor amerikaandse goudzoekers.
  2. als je huid wat bleker is kan je beter geen zwarte/witte bikini dragen. een blauwe/bruine bikini is beter!
  3. aan de lengte van rokken kan je zien hoe goed economisch het gaat. George Taylor kwam daarachter. hoe langer de rokken hoe slechter het gaat.
  4. ooit heeft Debbie Wingham een jurk ontworpen van 5 maanden werk. de jurk is 13 kilo zwaar. de jurk kost 4 miljoen euro!
  5. de eerste gympen ooit gemaakt zijn in 1916
  6. de langste trouwjurk ooit heel erg lang was,de sluier was 2 km
  7. mannan waren eerder met hakken dragen dan de vrouwen, het was vroeger handiger om met hakken in de stijgbeugels met paardrijden te zitten
Als jullie dit het weet is het leuk vind laat het dan weten, dan doe ik het vaker. Ik hoop dat jullie het vandaag ook weer leuk vonden. 
Kusjes!


WSFW14001-ZIJ
Een reactie plaatsen