vrijdag 22 mei 2015

Kamperen dag 1

Hoi, ik sta met pingsteren van vrijdag tot maandag. We gaan 3 nachten in een lief tentje slapen. Mijn zusje en ik hebben een eigen tentje dus kunnen we zelf betalen wanneer we gaan slapen en wat we gaan doen. Dat is zo fijn! We kamperen met een grote vriendengroep dat is ook gezellig we hebben de camping al een beetje verkend maar ik laat je een kleun beetje zien hoe wij kamperen.

Camping: westhove
Plaats: Domburg

'S avonds was het best wel donker dus maar eerder hadden we een zonne-energie lamp gekocht echt hij doet het goed!
We hebben best wel een fijne plaats alleen er zitten mensen aan de overkant die de hele tijd staan te schreeuwen of hard praten of zingen of lachen echt dat is zo iritant. Net liet er bijvoorbeeld een een keiharde boer. 
Verder liggen we nu op de apparaten lekker te spelen op Apps. We gaan straks slapen maar ik ga nu even lezen. Uit het boek: paniek in Parijs. 
Tot morgen!
Kusjes!




Een reactie posten