vrijdag 15 mei 2015

H&M shoplog

Ik heb de laatste tijd weer wat dingetjes gekocht bij de H&M. De kleren die ik bij de H&M heb gekocht, zijn zomerkleren. Ook zit er wel een beetje kant bij. Verder zitten er wat zomerse kleurtjes bij. Aan sommigen kleren zit nog het prijskaartje dat komt omdat ik die nog niet heb gepast maar omdat ik er iets anders van de kleren wel heb gepast weet ik dat ze goed zijn. Ik had bijvoorbeeld al een bikini en later heb ik er nog twee bikini's gekocht.

Kledingstuk 1: 
Kledingstuk nummer een is een peplumtop, heel veel kinderen willen er trouwens een, dus bij deze: kledingwinkels verkoop meer peplumtops voor kinderen.
Een peplumtop zorg ervoor dat je figuur beter uitkomt. 

Bij de H&M hadden ze twee verschillende peplumtops, een grijze met bloemen en een witte met kant. De meeste kinderen wouden  de witte met kant, die vond ik zelf ook
Een klein, klein beetje mooier, niet dat ik iets tegen heb dat andere mensen grijze mooier vind hoor. 



Kledingstuk 2:
Het tweede kledingstuk is een bikini met kant, ik vond deze bikini heel mooi omdat er kant op zat. en ik ben de laatste best wel fan van kant. ik zag hem dus in de winkel hangen maar die was niet in mijn maat en sowieso als je naar de H&M gaat in de middag dan is het zo druk, alle kleren liggen dan overhoop dus toen heb ik heb ik de bikini maar op internet besteld. 



Kledingstuk 3:
Kledingstuk 3 is een kanten jurkje, het is een erg zomers jurkje. en je kan het ook dragen als het nog 28° is of zo maar dan met een legging alleen het enige nadeel eraan is dat je wel een witte onderbroek moetdragen 
omdat je anders de kleur Van je onderbroek 
er doorheen ziet. 
Verder is het jurkje erg fijn.


Kledingstuk 4:
Kledingstuk 4 is een half doorzichtig shirt, normaal gesproken denk ik bij doorzichtige shirts: nee die neem ik niet, hij schijnt door. Maar dit shirt vind ik wel heel erg leuk. 

Kledingstuk 4: 
Kledingstuk 4 is een superleuke bikini die een leuk printje heeft. Hij zit ook heel lekker. 
Op de bikini staan vogels en palmboom bladen in een tropische kleurtjes. 

Kledingstuk 5:
Kledingstuk 5 is weer een bikini, een hele mooie roze bikini met glitters. De kleur roze. Is een supermooie kleur. Bij de bandjes zit ook een glitterkraaltje. De bikini straalt ook een mini-kleinbeetje oranje uit. 

Kledingstuk 6:
Kledingstuk 6 is een oranje broekje. Mijn moeder zei: Het broekje ziet eruit alsof het lastig te combineren is, maar eigenlijk combineerde het echt heel makkelijk. Het is een broekje met zachte stof dus niet van denim.

Dit was dan mijn eerste h&m shoplog! 
als jullie het leuk vonden dan moet je even reageren want dan doe ik dat vaker!
Kusjes! 
Een reactie plaatsen