woensdag 20 mei 2015

Favoriete nagellak

Vandaag ik jullie mijn favoriete nagellak laten zien, ik ga de nagellak niet allemaal opdoen want steeds nagellak opdoen en nagellak remover dat is slecht voor je nagels, maar anyway laten we beginnen! 

Favo 1:
Deze nagellak vind ik zo mooi omdat ik bananengeel maar dan wat lichter heel erg mooi vind, toevallig is dat deze kleur! Ik heb hem bij de ici paris xl gekocht ik weet niet meer hoe duur hij was want we hebben hem in de uitverkoop gehaald.


Favo 2:
Ondanks dat ik bananengeel mooi vind blijft roze mijn lievelingsklwur en deze roze knalt van je nagels af.  Het is donkerroze maar niet al te fel. De kleur is gewoon erg mooi. Ik heb de nagellak gekregen. 


Favo 3:
Witte nagellak past gewoon bij alles, je kunt het dus altijd dragen. Wit blijft gewoon een mooi fris nagellak kleurtje, dat is ook heel mooi. Ik heb dit nagellakken in Frankrijk gekocht de prijs was 3 voor €5,- het merk is yeslove!


Favo 4: 
Dit kleurtje is heel mooi rood, de meeste rood is niet rood of jet blijft niet lang zitten. Ik ben erg tevreden met dit lakje. Het is bloedrood en het blijft lang zitten het nagellakken is van het merk mono-make-up ik denk dat alle nagellak van hun goed blijft zitten. Ik heb het nagellakje in Frankrijk gekocht en ik weet niet hoe duur het is.


Favo 5:
Dit is een gouden lakje goud past ook bij de meeste dingen. Het straalt een beetje bij je. Het lakje is van Miss sporty. Mijn moeder heeft het ooit gekocht dus ik weet de prijs gewoon niet meer, sorry. 

Dit waren mijn 5 favoriete   nagellakjes.

Kusjes! 


Een reactie plaatsen