dinsdag 5 mei 2015

Dr van der hoog masker 2

Zoals ik jullie laatst heb vertelt heb ik dit maskertje op de markt gekocht bij Koningsdag. In een eerder blogartikel heb ik een ander maskertje behandeld dat ik toen ook op de markt heb gekocht. Toen heb ik gezegd dat ik 'het andere  maskertje' op een andere dag op ging doen. 


Ik heb het maskertje outrageous oxygen er zit 15 ml in maar 15 ml is veel te veel. In dat vorige maskertje zat 10 ml die had ik toen ook mijn zusje op laten doen en toen hadden we nog over...

Toen ik het masker openmaakte zat er poeder in, dat stond ook op de verpakking maar dat nam ik niet zo letterlijk. Toen ik het ging mengen was het vieze prut. 

Het voelt alsof ik klei op mijn geIcht heb gesmeerd, mijn huid trekt ook. Ik voel me echt een clown! 
Een reactie plaatsen