zaterdag 30 mei 2015

Collage

vandaag heb ik veel zin om een nieuwe collage te maken. de collage die je hieronder ziet is al weer een oude. ik gebruik altijd collages om op mijn bureau te leggen met nog iets van een doorzichtig laagje erover. mijn bureau is dan veel gezelliger en mooier. het staat dan wat sfeervoller. maar zo af en toe is het leuker als je een nieuwe collage maakt. ik was daar weer aan toe. ik was de oude collage zat dus ging ik een nieuwe maken. het is niet alleen maar leuk maar ook super-creatief!

zoals ik al zei komen de plaatjes van mijn oude collage uit de Tina. ik vind iets anders ook heel erg leuk dus ga ik nu modeboekjes gebruiken. de Grazia is niet helemaal een modeboek maar er staan wel een paar outfits in dus ik gebruik hem gewoon.


ik begin met een groot wit vel, die heb ik ooit een keer gekregen. het is denk ik groter dan een A3 vel.


en dan ga ik eindelijk beginnen! eerst het boekje van de H&M doorzoeken of er iets leuk in staat, en jouw hoor er staat iets leuks in.


ik had 4 verschillende modeboekjes. ik had de Steps waar hele leuke dingen in stonden. ik had een boekje van de H&M spring. ik had een Grazia.  en ik had een boekje van de H&M summer.
ik ga er ook bij schrijven wat ik zo leuk vind aan de  kledingstukken. want dat is leuk om te zien of mijn stijl een beetje veranderd.
op het einde ga ik er nog wat leuke dingetjes bij tekenen. om het saaie minder saai te maken. het eindresultaat is al in zicht!











het eindresultaat is heel leuk geworden! ik ga hem nu op mijn bureau leggen.

tadaa! ik vind het heel erg gezellig.
het was ook leuk om te maken.
tot morgen beauty's
kusjes!
Een reactie posten