zaterdag 18 april 2015

Wat is in?

bij mij zijn de laatste tijd weer wat dingen opgevallen die in zijn. De meeste dingen heb/draag ik ook ik vertel je ook waar je ze kunt kopen.

Een wit vest met gaatjes erin:
Ik had er zelf al een, maar nu zie je er echt heel veel en ongeveer overal heb je ze wel
- coolcat
- h&m 
- only


Een broek die je een randje omslaat:
Je ziet het overal en ik draag ook zo'n randje om mijn broek sinds dat ik het veel op straat zie
- je hebt alleen een broek nodig! 

Roze flamingo's op een kledingstuk
Mijn moeder zij gisteravond: 'Kim ik heb wat voor je blog gezien, de roze flamingo's zijn in' en nu valt het me pas op
- only • op een bikini
- coolcat • op een rok
- coolcat • op een jurk 

Addidas zx-flux 
Een grappig feitje over mijn school & addidas: ik was ongeveer de 1e die ze had en nu loopt onze halve school ermee!
- sneakers.nl
- addidas winkels
- sportschoenen winkels

Dit waren dan de dingen die in zijn die mij zijn opgevallen, heb jij nog meer dingen gezien die in zijn? Reageer dan onder dit bericht.

Een reactie plaatsen