dinsdag 28 april 2015

oogschaduw

ik ga jullie vertellen bij welke kleur haar welke oogschaduw het beste staat, of bij welke kleur ogen of bij welke kleuren kleren. zelf draag ik bijna nooit oogschaduw alleen op belangrijke dingen een heel klein beetje oogschaduw. ik vertel jullie een andere keer welke oogschaduw ik voor jullie ga testen. 



bij welke kleur haar past oogschaduw het best?
voor blond haar: 
bij jouw passen het beste mooie zachte kleurtjes, omdat je haar ook licht is staan lichte kleurtjes hier mooi bij.

voor bruin haar: 
bij jouw haarkleur passen heel veel kleurtjes, bijna alle kleurtjes.

voor zwart haar:  bij jouw haarkleur staan rood en paars heel mooi, maar maak het niet te dik want dan wordt het weer niet zo mooi.

voor rood  haar: bij jouw staat donker blauw heel mooi, ik kan niet uitlegen waarom maar het is gewoon een hele mooie cimbinatie.

voor regenboog kleuren: 
bij jouw passen het beste goude en zilveren kleurtjes, in jouw haarkleur zit al veel kleur en als je dan nog heel veel kleur op je ogen gaat aanbrengen dat wordt het te druk.


bij welke kleuren staat oogschaduw het beste?
als je een oranje shirt aan hebt met een wit vest, dan kan je het beste oranje oogschaduw opdoen. het is mooi als je iets van je kleren terug laat komen in je make-up.


bij welke kleuren ogen past oogschaduw het beste?
blauw of grijs: pastelroze, min, koraal, aardbeienrood en kersenkleur.
groene of bruin: framboos paars, abrikoos en zilver


ik hoop dat jullie er iets aan hadden!
- kusjes kim -

Een reactie plaatsen