zaterdag 11 april 2015

mijn musthaves

ik heb mijn favoriete musthaves weer voor jullie, ik heb de artikelen zelf niet maar daarom zijn het ook mijn musthaves. de musthaves zijn wel volgens mijn stijl, mijn stijl is; lief, stoer. ik combineeer vaak iets liefs met iets Stoers ( soms dan ). ik hoop dat jullie er iets aan hebben!



peplumtops 




dit is een peplum top
je hebt ook peplum jurkjes en rokjes,
maar ik vind peplum tops veel
leuker!
dit is een peplumtop, je hebt er heel veel in verschillende maten en kleuren zelfs in verschillende modellen. ik heb maat 152 en in die maat zijn niet zoveel peplumtops! dat is best jammer, maar ik heb ze gevonden!






skaterskirt / plooirok / tricot rok




dit is een skaterskirt!




















dit is een skater skirt, een skater skirt is een rok met plooien die je op heel veel kledingstukken kunt combineren. als je een skaterskirt in een kindermaat wilt kun je beter op een tricot rok of een plooirok zoeken!



een kanten top

dit is een kanten top!
dit is een kanten top, die zit ook in mijn musthaves. alleen die van mij moet er iets anders uitzien. die van mij moet ook wit zijn met kant en spaghetti bandjes, ook moet het niet doorschijnen. 


doei!






Een reactie plaatsen