vrijdag 17 april 2015

Gezond haar

Ik heb eindelijk weer een nieuw bericht voor jullie, ik heb het de laatste tijd nogal druk. Jij houdt er zeker ook van dat je haar mooi zit? 
Maar wat is het geheim van mooi gezond haar? Daar ga ik je antwoord opgeven!

Wat is het geheim van mooi en gezond haar?
Ik denk dat je haar er mooier van wordt als je de goeie shampoo gebruikt, wat ik bedoel is dat als je zwart haar hebt dat je dan geen -zomerblond- shampoo ( van andrelon ) gaat gebruiken!
Dus heb je blond haar? Dan is die shampoo geschikt voor jouw!
Heb je droog haar? Dan is drooghaar shampoo voor jouw het beste!

Ik denk dat een geheim van mooi en gezond haar ook is:
- na de shampoo ook conditioner in doet en die 2 minuten laat intrekken en afspoelen
- af en toe (1x in 4 maanden) een haarmasker gebruiken

Hoe houdt je je haar mooi en gezond?
Door je haar regelmatig te wassen, elke dag is dan weer niet nodig hoor!
(Ik heb vaste dagen om te douchen! Maandag, woensdag, vrijdag en tussendoor nog een keer!)

Ik denk dat een geheim van lang mooi en gezond haar ook is:
- altijd goed kammen
- niet teveel haarlak in doen en ook niet teveel schuim, daar wordt ue haar vettig van!
- als je gaat sporten even een staart in doen, dan voorkom je heel veel klitten! 
- na het sporten douchen, dan voorkom je nog meer klitten!
Een reactie plaatsen