zondag 22 maart 2015

Test

Hoi! Vandaag heb ik weer een test voor jullie en deze keer gaat de test over stylen. 

Vraag 1: als iemand jouw vraagt om styleadvies, geef jij dan ook echt advies? 
πŸ’˜ ja tuurlijk ik wil dat iedereen er leuk uit ziet
πŸ˜‚ nee, ik vind het leuk als mensen voor aap lopen 
πŸ’š misschien, het ligt eraan hoe ik me voel

Vraag 2: hou je ervan om andermans haar te doen? 
πŸ˜‚ja, maar dan miet het er raar uitzien
πŸ’šmja, alleen als ik er zin in heb 
πŸ’˜ja, leuk! 

Vraag 3: hoe vind je het als iemand jouw styled? 
πŸ˜‚leuk, maar het moet apart zijn 
πŸ’˜leuk! 
πŸ’šstom, in mijn eentje kan ik veel meer combineren 

Het meeste πŸ’˜?
Jij houdt ervan om met andere mensen om te gaan! 

Het meeste πŸ˜‚? 
Jij houdt van lachen! Alles is goed bij jou, als je er maar om jan lachen. 

Het meeste πŸ’š?
Jij bent het liefst alleen, misschien is  samen shoppen wel leuk? 

X mij

Een reactie plaatsen