donderdag 26 februari 2015

Anti - autoverveeltips

Hey allemaal! Vervelen jullie je in de auto ook vaak? Bijvoorbeeld als je op vakantie gaat. In het begin vermaak ik me wel met tijdschriften lezen en films kijken, maar daarna...
Mijn tips zijn: 

1. Ga nummerborden leuk maken.
He wat is dat? Nou je hebt een kladblok op je schoot, en zie je een nummerbord? Schrijf hem op, nu is het voorbeeld even: 
01 - gbb - 1  nu komt het... Met de letters ga je een zin bedenken!  Suc6

2. Rode auto! Zie je een rode auto? Dan mag je iemand slaan! (Sla je ouders maar niet...)

3. Ik ga op vakantie en ik neem mee...
Dit zinnetje zeg je steeds en daarna zeg je een voorwerp:
Ik: ik ga op vakantie en ik neem mee: een krultang
Jij: ik ga op vakantie en ik neem mee: een krultang en een haarborstel
Ik: ik ga op vakantie en ik neem mee: een krultang, een haarborstel en elastiekjes

Veel plezier
Groetjes! 


Een reactie plaatsen