vrijdag 26 december 2014

Skieen

Ga jij ook skiën in de vakantie? Super leuk maar... Mis je je vriendinnen dan niet? Of juist wel?
Doe de test en ontdek of jij je vriendinnen niet.



Je zusje wekt je om 7:00 😟
A. je roept naar je zusje: ga weg je bent niet leuk
B. Je denkt bij jezelf god was dig maar een vriendin van mijn leeftijd die snapt mij tenminste.
C. Je springt uit bed en je gaat met je zusje spelen

Je vriendinnen posten samen foto's op Instagram, jij denkt:
A. Je denkt: ach, ik post er ook een.
B. Je denkt: stond ik daar ook maar op
C. Je maakt er ook een met je zusje en je post hem

Je vriendinnen appen de hele dag over hun uitjes.
A. Ik app mijn activiteiten ook
B. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn
C. Je gaat gewoon naar je zusje Rn speelt ermee


De antwoorden volgende keer
Een reactie plaatsen