zaterdag 18 oktober 2014

test: hoe actief doe jij?

1. als een vriendin vraagt om te knutselen dan zeg jij:
A. gezellig ik doe mee!
B. ik zeg eerlijk dat ik het niets vind
C. mij maakt het niet uit

2.als vriendinnen iets gaan doen doe jij?
A. mee
B. als ik het niet leuk vind niet
C. maakt niet uit

3. jou vriendin geeft een feest wat doe jij?
A.ik knutsel 10 dingen en geef ze
B. ik ga niet want ik vind het niet leuk
C. ik ga gewoon.

4. iedereen appt om iets leuk te doen.
A. ik ga mee gezellig!
B. ik ga zoiezo niet
C. altijd leuk!





het meeste A?                         het meeste B?                     het meeste C?
jij vind alles leuk                   jij houdt niet                        jou maakt het
jij doet altijd                          van dingen                           niet uit.
gezellig mee                          die de anderen                     als het maar gezellig is!
wat leuk|!                              wel leuk vinden.
Een reactie plaatsen